Assistent Coördinator Evenementen

Departement Hofmaarschalk 28 Den Haag

Ben je op zoek naar een diverse en uitdagende functie waarbij je vandaag niet weet hoe morgen eruit zal zien? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functie

Heb jij een passie voor organiseren en coördineren? Weet jij alles gestructureerd en tot in de puntjes te regelen? En ben jij in staat verwachtingen te overtreffen? Lees dan snel verder!
Samen met de (Assistent) Coördinatoren, de Werkvoorbereider en de Projectleiders van het departement Hofmaarschalk vorm je een hecht team en werk je in projectvorm samen. Je bent (mede) verantwoordelijk voor de voorbereiding, coördinatie en uitvoering van eenmalige en terugkerende evenementen met een nationaal en internationaal karakter. Zo ben je bijvoorbeeld verantwoordelijk voor het (digitale) uitnodigingstraject van een evenement en coördineer en verzorg je al het drukwerk. Daarnaast ben jij de vraagbaak voor in- en externe betrokkenen bij een evenement en zijn je werkweken volop gevuld met uitdagingen en variatie.

Profiel

De ideale kandidaat heeft:

  • mbo+/hbo start werk- en denkniveau
  • kennis van het protocol en de regelgeving en procedures op het gebied van ontvangsten en staatsbezoeken is een pre
  • organisatorisch talent
  • kennis van, inzicht in en gevoel voor verhoudingen
  • uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in het mondeling en schriftelijk communiceren, enige kennis van de Duitse en Spaanse taal is een pre
  • ervaring met het zelfstandig opstellen van brieven en e-mails
  • het vermogen om te kunnen gaan met een grote diversiteit aan contacten
  • talent om - ook onder tijdsdruk - nauwgezet en planmatig te werken
  • vaardigheid in het alert en uiterst discreet reageren op en omgaan met vertrouwelijke zaken
  • een proactieve werkhouding, is flexibel (ook qua inzetbaarheid op onregelmatige tijden), is representatief en kan goed samenwerken in teamverband
  • kennis van en ervaring met diverse geautomatiseerde systemen zoals Microsoft365 en Sharepoint

Aanbod

Het betreft een functie voor 28 uur per week. Het salaris dat past bij deze functie is minimaal € 2.902,24 en kan uitgroeien naar maximaal € 3.896,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, exclusief 8% vakantietoelage en 8,3% eindejaarsuitkering. Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De standplaats is Den Haag. De arbeidsovereenkomst wordt in eerste instantie aangegaan voor één jaar.

Organisatie
De Dienst van het Koninklijk Huis (DKH) ondersteunt de Koning, de Koningin en Prinses Beatrix zowel in hun werk als privé. Ook ondersteunt de DKH de andere leden van het Koninklijk Huis bij hun werkzaamheden als lid van het Koninklijk Huis. De ruim 300 medewerkers van de DKH werken in Den Haag, Amsterdam, Apeldoorn en omgeving Baarn. De Dienst is opgebouwd uit een aantal afdelingen (‘departementen’), ieder met een eigen specialisme of deskundigheid. Samen werken we aan één en hetzelfde doel: het ondersteunen van de Koning en de andere leden van het Koninklijk Huis, zodat zij hun rol in binnen- en buitenland optimaal kunnen vervullen. Meer informatie over de Dienst van het Koninklijk Huis kun je vinden op www.koninklijkhuis.nl.

De afdeling Evenementen bestaat uit een enthousiast team van 8 medewerkers en richt zich op het projectmatig uitvoeren van evenementen.


Herken jij je in dit profiel?
Sta je aan het begin van je loopbaan, ben je leergierig en wil je alles ontdekken op het gebied van evenementen en alles wat daarmee samenhangt?

Dan ontvangen we graag je sollicitatiebrief en CV op uiterlijk 10 juni a.s. via vacature@dkh.nl. Voor informatie kun je contact opnemen met Yvonne Menko, Managementadviseur P&O van de Dienst van het Koninklijk Huis, via bovenstaand e-mailadres. Een veiligheidsonderzoek maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

De Dienst van het Koninklijk Huis stelt zich tot doel gelijkheid, diversiteit en inclusie te bevorderen; dat zien wij graag weerspiegeld in ons team