Medewerker Huishoudelijke Dienst

Departement Hofmaarschalk 20 Apeldoorn

Wil jij als medewerker huishoudelijke dienst kwaliteit leveren op een mooie locatie in Apeldoorn, dan zijn wij zeker op zoek naar jou.

Functie

De medewerker huishoudelijke dienst geeft uitvoering aan het verrichten van hoofdzakelijk schoonmaakwerkzaamheden en voert diverse overige huishoudelijke werkzaamheden uit.

Profiel

De ideale kandidaat:

  • heeft kennis van methoden en middelen voor het schoonmaken van kantoorruimten, woon- en slaapvertrekken en sanitair
  • heeft bij voorkeur kennis van en vaardigheid in het behandelen en reinigen van meubilair
  • is vaardig met naald en draad en het wassen en strijken van kleding en linnengoed
  • heeft kennis van de voorschriften op het gebied van veiligheid en arbo
  • is een teamplayer, maar kan tevens zelfstandig eigen werkzaamheden uitvoeren
  • is discreet, loyaal, dienstbaar en netjes
  • heeft affiniteit met huisdieren
  • is flexibel inzetbaar (qua werk- en verloftijden zoals weekend, avond en feestdagen) en is flexibel inzetbaar in verband met de diversiteit van de werkzaamheden
  • is bereid om af en toe mee te reizen naar het buitenland (vakantiewoning)
  • is (bij voorkeur) in het bezit van een rijbewijs en woonachtig in de regio Apeldoorn

Voor deze rol wordt vmbo werk- en denkniveau gevraagd. Competenties die onder andere bepalend zijn voor het succesvol vervullen van deze functie zijn samenwerken, aanpassingsvermogen, organiseren van eigen werk en met oog voor detail, interne klantgerichtheid en resultaatgerichtheid.

Aanbod

Het betreft een (duo)functie, elk voor 20 uur per week, waarbij er om de week in het weekend wordt gewerkt. Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt maximaal € 3.246,16 bruto per maand (op basis van 36 uur), exclusief 8% vakantietoelage en 8,37% eindejaarsuitkering. Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De hoofdstandplaats is Apeldoorn. De arbeidsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met mogelijkheid tot omzetting in een dienstverband voor onbepaalde tijd.

Organisatie

De Dienst van het Koninklijk Huis (DKH) ondersteunt de Koning, Koningin Máxima en Prinses Beatrix zowel in hun werk als privé. Ook ondersteunt de DKH de andere leden van het Koninklijk Huis bij hun werkzaamheden als lid van het Koninklijk Huis. De bijna 300 medewerkers van de DKH werken in Den Haag, Amsterdam, Apeldoorn en omgeving en Baarn. De Dienst is opgebouwd uit een aantal afdelingen (‘departementen’), ieder met een eigen specialisme of deskundigheid. Samen werken we aan één en hetzelfde doel: het ondersteunen van de Koning en de andere leden van het Koninklijk Huis, zodat zij hun rol in binnen- en buitenland optimaal kunnen vervullen. Meer informatie over de Dienst van het Koninklijk Huis kun je vinden op www.koninklijkhuis.nl.

Departement Hofmaarschalk

Het departement waarbinnen de werkzaamheden worden uitgevoerd, is belast met het leveren van optimale ondersteuning aan de principalen, zowel privé als zakelijk, op het gebied van huishoudelijke en logistieke/facilitaire ondersteuning, het verzorgen van de hotelfunctie en van evenementen.

Herken jij je in dit profiel?

Graag ontvangen wij jouw sollicitatiebrief en CV via vacature@dkh.nl voor 20 september 2024. Voor informatie kun je contact opnemen met Yvonne Menko, Managementadviseur van de afdeling P&O van de Dienst van het Koninklijk Huis, via bovenstaand e-mailadres. Een veiligheidsonderzoek maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

De Dienst van het Koninklijk Huis stelt zich tot doel gelijkheid, diversiteit en inclusie te bevorderen; dat zien wij graag weerspiegeld in ons team.