Portier-bewaker

Departement Hofmaarschalk 36 Den Haag

Als Portier-bewaker werk je in ploegendienst (24/7) op verschillende locaties. Je voert controles uit, signaleert onregelmatigheden, houdt toezicht en treedt op wanneer nodig. Belangrijke taken van de Portier-bewaker zijn het uitvoeren van toe- en uitgangscontroles, controles op in- en uitgaande goederen, het afhandelen van de inkomende poststroom, het ontvangen van bezoekers en medewerkers, controle op de bezoekersregistratie en het bedienen/bewaken van de apparatuur in de centrale meldkamer voor de gebouwbeveiliging. De Portier-bewaker zal zowel dienstverlenend als kordaat moeten kunnen optreden. Dit alles in een sfeer van professionaliteit, servicegerichtheid en gastvrijheid. Daarnaast worden er ondersteunende werkzaamheden verricht ten behoeve van de facilitaire dienst binnen de organisatie.

“Wil jij als Portier-bewaker kwaliteit leveren in een paleisomgeving, dan zijn wij zeker op zoek naar jou.”

—DKH collega

Profiel

De ideale kandidaat:

  • bezit het beveiligingsdiploma op niveau II
  • bezit een BHV- + AED-certificaat en BBMI of is bereid dit te behalen
  • bezit de certificaten voor lifttornen en voor het bedienen van X-Ray apparaten of is bereid deze te behalen
  • bezit het rijbewijs B
  • beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal en kennis van de Engelse taal en kan omgaan met het MS Office pakket
  • is representatief, gastvrij, positief en heeft een enthousiaste uitstraling
  • is integer en van onbesproken gedrag
  • heeft een dienstverlenende instelling en goede contactuele eigenschappen
  • is probleemoplossend en stressbestendig
  • beschikt over een goede fysieke conditie
  • kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • is bereid facilitaire werkzaamheden te verrichten

Voor deze rol wordt mbo werk- en denkniveau gevraagd. Competenties die bepalend zijn voor het succesvol vervullen van deze functie zijn kwaliteitsgerichtheid, samenwerken, aanpassingsvermogen, organiseren van eigen werk, interne klantgerichtheid en resultaatgerichtheid.

Aanbod

Het betreft een functie voor 36 uur per week. Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt maximaal € 2.743,86 bruto per maand (op basis van 36 uur), exclusief vakantietoelage, eindejaarsuitkering en een onregelmatigheidstoelage.Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De hoofdstandplaats is Den Haag.

Het betreft vooralsnog een vacature voor een periode van 1 jaar met verlengingsmogelijkheden.

Organisatie

De Dienst van het Koninklijk Huis heeft als taak ervoor te zorgen dat het Staatshoofd en zijn familie optimaal hun functies kunnen uitoefenen en ondersteunt de Koning bij zijn dagelijkse werkzaamheden. Voor de organisatie werken ruim 300 medewerkers in de Koninklijke verblijven in Den Haag, Amsterdam, Apeldoorn en Baarn. De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen het Departement Hofmaarschalk. Dit departement is belast met het leveren van optimale ondersteuning aan de principalen, zowel privé als zakelijk, op het gebied van huishoudelijke en logistieke/facilitaire ondersteuning, het verzorgen van de hotelfunctie en van evenementen. Meer informatie over de Dienst van het Koninklijk Huis kun je vinden op www.koninklijkhuis.nl.

Herken jij je in dit profiel?

Graag ontvangen wij jouw sollicitatiebrief en CV voor 3 februari 2022 via vacature@dkh.nl. Voor informatie kun je contact opnemen met Yvonne Menko, Managementadviseur P&O van de Dienst van het Koninklijk Huis, via bovenstaand e-mailadres. Een veiligheidsonderzoek en een aanstellingskeuring maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

De Dienst van het Koninklijk Huis stelt zich tot doel gelijkheid, diversiteit en inclusie te bevorderen; dat zien wij graag weerspiegeld in ons team.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld