Telefonist(e)

Algemeen Secretariaat 20 Den Haag

Lijkt het jou wat om het eerste telefonische aanspreekpunt en daarmee het visitekaartje te zijn van de organisatie? Lees dan snel verder! Als Telefonist(e) bedien je de telefooncentrale en draag je zorg voor een correct en afgeschermd telefoonverkeer. Een flexibele werkhouding is uitermate belangrijk vanwege het werken in roosterdiensten. Naast het bedienen van de telefooncentrale is het ook mogelijk dat je ingezet wordt voor allerhande overige (administratieve) werkzaamheden binnen het Algemeen Secretariaat.

Profiel

De ideale kandidaat:

  • Is vaardig in het verrichten van digitale werkzaamheden
  • Heeft kennis van en vaardigheid in geautomatiseerde systemen
  • Is in staat om goed mondeling en schriftelijk te communiceren
  • Heeft kennis van de moderne talen
  • Heeft een flexibele werkhouding en ervaring met roosterdiensten (dag-, avond-, weekenddiensten en feestdagen)

Voor deze functie wordt mbo-werk- en denkniveau gevraagd. Daarnaast zijn gevoel voor verhoudingen, discretie en humor belangrijk. Competenties die bepalend zijn voor het succesvol vervullen van deze functie zijn kwaliteitsgerichtheid, samenwerken, aanpassingsvermogen, organiseren van eigen werk, interne klantgerichtheid en resultaatgerichtheid.

Aanbod

Het betreft een functie voor circa 20 uur per week. Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt maximaal € 2.949,19 bruto per maand (op basis van een 36-urige werkweek), exclusief vakantietoelage, eindejaarsuitkering en een onregelmatigheidstoelage. Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De hoofdstandplaats is Den Haag. De arbeidsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar.

Organisatie
De Dienst van het Koninklijk Huis (DKH) ondersteunt de Koning, Koningin Máxima en Prinses Beatrix zowel in hun werk als privé. Ook ondersteunt de DKH de andere leden van het Koninklijk Huis bij hun werkzaamheden als lid van het Koninklijk Huis. De bijna 300 medewerkers van de DKH werken in Den Haag, Amsterdam, Apeldoorn en omgeving en Baarn. De Dienst is opgebouwd uit een aantal afdelingen (‘departementen’), ieder met een eigen specialisme of deskundigheid. Samen werken we aan één en hetzelfde doel: het ondersteunen van de Koning en de andere leden van het Koninklijk Huis, zodat zij hun rol in binnen- en buitenland optimaal kunnen vervullen. Meer informatie over de Dienst van het Koninklijk Huis kun je vinden op www.koninklijkhuis.nl

Het Algemeen Secretariaat verleent beleidsinhoudelijke en organisatorisch-logistieke ondersteuning aan de Koning, de Koningin en de andere Leden van de Koninklijke Familie. Het Algemeen Secretariaat doet ook de eerste voorbereidingen voor binnenlandse evenementen en levert ondersteuning bij privéaangelegenheden.

De Telefooncentrale is onderdeel van het Bureau Algemeen Secretariaat. Dit bureau draagt zorg voor de organisatorische en logistieke ondersteuning en managementondersteuning en vervult de post-, archief- en registratiefunctie ten behoeve van de DKH als totaal.

Herken jij je in dit profiel?
Graag ontvangen wij je sollicitatiebrief en CV uiterlijk op 30 mei 2022 via vacature@dkh.nl. Voor informatie kun je contact opnemen met Marjolein van den Heuvel, Managementadviseur P&O van de Dienst van het Koninklijk Huis, via bovenstaand e-mailadres. Een veiligheidsonderzoek maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

De Dienst van het Koninklijk Huis stelt zich tot doel gelijkheid, diversiteit en inclusie te bevorderen; dat zien wij graag weerspiegeld in ons team.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.