Medewerker Advisering

Departement Algemeen Secretariaat 36 uur Den Haag

Functie

Ben je op zoek naar een zeer diverse en uitdagende functie waarbij geen werkdag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! De Medewerker Advisering bij het Bureau Algemeen Secretariaat (BAS) ondersteunt de uitvoering van het werkproces van het Algemeen Secretariaat in organisatorische en logistieke zin. Je bent flexibel inzetbaar op verschillende plekken binnen het BAS, waardoor de werkzaamheden zeer afwisselend zijn. Denk aan de afhandeling van zaken rondom agendabeheer, het verzorgen van (zeer vertrouwelijke) correspondentie, organiseren van privé reizen, het bijhouden van de agenda’s en het optreden als liaison naar de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging. Ook houd je je bezig met de voorbereiding en de administratieve afhandeling van bijeenkomsten, evenementen en reizen van leden van het Koninklijk Huis. We zoeken een proactieve collega die zelfstandig projecten kan initiëren, oppakken en succesvol kan afronden. Je weet daarbij effectief samen te werken met andere afdelingen. Een zeer goede beheersing van de Spaanse taal, zowel mondeling als schriftelijk, is een vereiste voor deze functie.

Profiel

De ideale kandidaat heeft:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • het vermogen - ook onder tijdsdruk - nauwgezet en planmatig te werken;
  • vaardigheid in het alert en uiterst discreet reageren op en omgaan met vertrouwelijke zaken;
  • een zeer proactieve werkhouding, is flexibel (geen 9 tot 17 uur mentaliteit!), representatief en kan goed samenwerken in teamverband;
  • organisatorisch talent;
  • kennis van en ervaring met diverse geautomatiseerde systemen zoals het Office-pakket (Word, Excel, Teams en Outlook) en Sharepoint;
  • eerder gewerkt met een omvangrijke professionele database;
  • kennis van, inzicht in en gevoel voor verhoudingen;
  • uitstekende kennis van de Nederlandse, Engelse én Spaanse taal in het mondeling en schriftelijk communiceren; enige kennis van de Duitse en/of Franse taal is een pré;
  • ervaring met het zelfstandig opstellen van brieven en e-mails;
  • het vermogen om te kunnen gaan met een grote diversiteit aan contacten;
  • interesse in -en houdt zich op de hoogte van- relevante politieke en maatschappelijke ontwikkelingen.

Aanbod

De functie is per direct vacant voor 36 uur per week. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt maximaal € 5.389,87 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, exclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering. Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De hoofdstandplaats is Den Haag. De arbeidsovereenkomst wordt in eerste instantie aangegaan voor één jaar.

Organisatie
De Dienst van het Koninklijk Huis (DKH) ondersteunt de Koning, de Koningin en Prinses Beatrix zowel in hun werk als privé. Ook ondersteunt de DKH de andere leden van het Koninklijk Huis bij hun werkzaamheden als lid van het Koninklijk Huis. De bijna 300 medewerkers van de DKH werken in Den Haag, Amsterdam, Apeldoorn en omgeving en Baarn. De Dienst is opgebouwd uit een aantal afdelingen (‘departementen’), ieder met een eigen specialisme of deskundigheid. Samen werken we aan één en hetzelfde doel: het ondersteunen van de Koning en de andere leden van het Koninklijk Huis, zodat zij hun rol in binnen- en buitenland optimaal kunnen vervullen. Meer informatie over de Dienst van het Koninklijk Huis kun je vinden op www.koninklijkhuis.nl

Het Algemeen Secretariaat verleent beleidsinhoudelijke en organisatorisch-logistieke ondersteuning aan de Koning, de Koningin en de andere Leden van de Koninklijke Familie. Het Algemeen Secretariaat doet ook de eerste voorbereidingen voor evenementen en levert ondersteuning bij privéaangelegenheden. Het Bureau Algemeen Secretariaat vervult naast de zorg voor de organisatorische en logistieke ondersteuning en managementondersteuning, ook de post-, archief- en registratiefunctie ten behoeve van de DKH als totaal. Ook de Telefooncentrale is onderdeel van het Bureau Algemeen Secretariaat.

Herken jij je in dit profiel?
Graag ontvangen wij je sollicitatiebrief en CV uiterlijk op dinsdag 22 oktober 2024. Solliciteer via de blauwe knop bovenaan de pagina. Voor informatie kun je contact opnemen met Marjolein van den Heuvel, Managementadviseur P&O van de Dienst van het Koninklijk Huis, via bovenstaand e-mailadres. Een veiligheidsonderzoek maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

De sollicitatiegesprekken voor de eerste ronde vinden plaats op maandag 28 oktober a.s., de gesprekken voor de tweede ronde zullen plaatsvinden op vrijdagochtend 8 november a.s.

De Dienst van het Koninklijk Huis stelt zich tot doel gelijkheid, diversiteit en inclusie te bevorderen; dat zien wij graag weerspiegeld in ons team.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.